13 sept. 2016

Marca Cien - accesibilă și de calitate

    Campania Cien ”Împreună protejăm frumusețea româncelor” este o campanie pe sufletul meu. Tot timpul le spun prietenelor mele să facă bine și să se îngrijească de pielea lor. Eu una m-am trezit un pic cam târziu pe frontul acesta tocmai de aceea sunt aspecte pe care nu le voi mai putea îmbunătăți ci doar controla. 
    De multe ori s-a întâmplat să vorbesc cu diverse persoane despre rutina mea de îngrijirea a tenului și să dea ochii peste cap că așa ceva e prea mult, că nu au timp. Mereu spun că nu este deloc complicat și că totul e până îți intră în reflex. Pașii sunt simpli: demachiere (chiar și în zilele când nu aplicăm machiaj), tonifiere și hidratare.
     Campania de testare marca BUZZstore a venit chiar într-un moment oportun. În primul rând că tot dădeam târcoale pe la raftul cu cremele Cien de câte ori mergeam prin Lidl dar mereu spuneam că mi le iau data viitoare și în al doilea rând pielea mea cerea o cremă mai hidratantă. De obicei vara trec pe creme mai lejere pentru că am probleme cu zona T, însă de pe la mijlocul lui august încep să simt nevoia de alt tip de cemă.


Din tot kitul de testare cremele antirid m-au impresionat cel mai mult, poate și pentru că nu aveam cine știe ce așteptări. Cremele antirid -cea de zi și cea de noapte - vin într-o cantitate de 50 ml la prețul de 10 lei fiecare. Ambele au aceeași culoare și textură și același miros pe care nu-l pot defini prea bine, este un miros de cremă clasic după părerea mea. Prețul este extrem de accesibil și nu e nevoie de multă cremă la fiecare aplicare. După o lună de folosire abia se vede că am luat din creme deci presimt că mă vor ține ceva. Când am deschis pentru prima dată cremele și le-am testat un pic pe mână rămăsesem dejamăgită pentru că mi se păreau grase și mă gândeam cu groază la crema de zi și la cum îmi va reacționa tenul pe parcursul zile. Dar s-a dovenit a fi minunată, tenul nu mi se îngrașă mai repede sau mai mult decât de obicei, iar machiajul nu este deloc afectat ba din contră mi se pare că se așează excelent având pielea hidratată. Ambele creme îmi oferă hidratarea de care am nevoie. Am început să simt îmbunătățiri după două săptămâni, la atingere tenul mi se pare mai catifelat și hrănit. Deși nu am o vârstă la care ridurile să-mi facă probleme, sunt totuși la vârsta la care trebuie să mă gândesc la prevenirea lor. Aceste creme nu doar că ar ajuta la regenerarea celulelor bazale ale pielii dar ajută și la prevenirea apariției ridurilor. Nu uitați să aplicați crema și pe gât pentru că de multe ori avem tendința să neglijăm pielea în această zonă.





Creamy Oil Wash este o cremă de duș cu 5% ulei natural destinată în primul rând persoanelor cu piele sensibilă. Are o cantitate de 300 ml și prețul de 7 lei. Îmi place consistența și faptul că-mi lasă pielea hidratată, nu mai simt nevoia să aplic o cremă de corp după duș. De asemenea în zilele când lenea își spunea cuvântul și nu mai foloseam o spumă pentru ras, dădeam direct cu lama pe spuma cremei de duș și vreau să zic că aluneca foaste ușor și nici nu am întâmpinat neplăceri cum ar fi iritații sau fire crescute aiurea. Singurul lucru care îmi displace este mirosul, deși este foarte discret am impresia că aduce un pic cu mirosul de cauciuc. Poate doar mi se pare, în orice caz prefer produsele de duș cu mirosuri puternice și delicioase.



Crema de mâini hidratantă cu ulei de migdale și unt de shea are o cantitate de 125 ml iar prețul nu mi-l mai amintesc bine dar cred că e în jur de 6-7 lei. Această cremă îmi aduce aminte de o cremă de la Nivea pe care am avut-o acum ceva timp. Mi se pare foarte hidratantă, este nevoie de puțin produs și mirosul este extrem de delicat și dispare rapid. Fiind un tub destul de măricel îmi este incomod să îl iau în geantă și fie vorba între noi nici nu-mi aplic cremă de mâine cât sunt în deplasare. Îmi place să țin tubul la serviciu pe birou într-un loc vizibil și în felul acesta nu uit să aplic crema, așa cum mi se mai întâmplă cât sunt pe acasă.


Am fost extrem de încântată de produse tocmai de aceea mi-am achiziționat și alte produse marca Cien (despre care voi vorbi în postări viitoare). Marca Cien este dovada clară că nu este necesar să cheltuim o avere pentru a ne îngriji pielea. 


Voi folosiți produse Cien? Vă plac?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...