4 iun. 2014

Comandă kalapod.ro

La sfârșitul săptămânii trecute am plasat o comandă pe kalapod.ro. Aveam nevoie de niște săndăluțe, că doar este deja vară (cu toate că vremea de afară nu a fost tocmai binevoitoare) și am văzut că pe acest site au transportul gratuit pentru comenzi de minim 99 lei (această ofertă este valabilă doar pe o perioadă limitată).

 Prețurile sunt ok din punctul meu de vedere, au destul de multe modele din care să alegi și cel mai important pentru mine au și numere mari (port 41 și nu-mi găsesc chiar așa ușor încălțăminte).

Comanda este trimisă foarte repede doar că la mine a ajuns mai târziu decât trebuia din cauza firmei de curierat.






 




Voi ați comandat ceva de pe kalapod.ro?

8 comentarii:

  1. Doamne ce frumoase sunt! Acum nu mai am incotro, trebuie sa intru si eu pe site sa vad :))
    Sa le porti cu placere! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) mulțumesc Roxana! :* am apucat să le port pe cele negre cu ținte și sunt foarte comode :D

      Ștergere
  2. foarte dragutze toate 3 :D
    chiar m-ai facut curioasa si o sa ma uit si eu pe acest site
    sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce descoperire! Și eu port număr mare (41 la sandale) și imi găsesc greu. Văd că au si 42 la ghete și se pot returna. Foarte util articolul tău pentru mine și restul lunganelor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a fost de folos! :D

      Ștergere
    2. cu ce firma de curierat lucreaza kalapod va rog daca stiti cumva?

      Ștergere
    3. ”Kalapod.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
      Bucuresti si Ilfov - Curier, Livrare prin Bookurier in 1 zi lucratoare, cost 8 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 99 lei
      Provincie - Curier, Livrare oriunde in tara prin Cargus in 1 zi lucratoare, cost 12 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 99 lei”

      Asta scrie la ei pe site, eu una nu-mi mai aduc aminte prin ce firmă de curierat mi-a fost livrat coletul.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...