15 iun. 2014

Review: Tuș cremă de la Elf

Azi vă voi vorbi despre tușul cremă de la ELF. Vi l-am arătat în postarea Haul Elf și de atunci l-am tot testat.

Acesta este primul tuș cremă pe care îl dețin și pot să spun că m-am îndrăgostit de acest gen de produs. Cu siguranță nu mă voi mai întoarce prea ușor la tușurile lichide.

Mi l-am comandat în nuanța Black însă pe site-ul lor au mai multe nuanțe. Face parte din gama Studio și este la prețul de 22 lei (cei de la Elf au mai tot timpul tot felul de promoții așa că-l puteți găsi și la reducere dacă urmăriți site-ul).

Descrierea oficială:

Creaza linii fine, definite si precise. Nu se intinde, nu curge si rezista in contact cu apa, se pastreaza timp indelungat chiar si in contact cu transpiratia, lacrimile si ploaia!

Părerea mea:

Într-adevăr poți crea cu ușurință linii fine și precise, este cremos și se întinde foarte ușor. Eu personal am început să folosesc tușul de puțin timp (aproximativ 1 an de zile însă nu în mod constant) așa că încă îmi mai tremură mâna :)) Este un tuș foarte potrivit pentru începătoare sau pentru cele care nu sunt foarte îndemânatice în trasarea liniilor cu tușul.

Dacă rezistă în contact cu apa sau transpirația, lacrimile și ploaia nu știu precis, nu m-a prins ploaia până acum, nici nu am plâns, mă îndoiesc că ar fi waterproof,  însă ce pot spune este că pe ploapele mele rezistă cu brio până la sfârșitul zilei fără să se întindă. 

Singurul minus pentru mine este pensula cu care vine acest tuș, pe mine nu mă ajută absolut deloc, mi se pare incomodă și nu reușesc să trasez liniile așa cum trebuie. De asemenea am înțeles că s-ar usca, având în vedere că nu-l am de foarte mult timp nu mă pot pronunța în acest sens.




L-am folosit la realizarea acestui machiaj.

Îmi place foarte mult acest tuș și sunt foarte tentată să-mi iau și alte nuanțe :D


Voi ce tip de tuș folosiți?

6 comentarii:

  1. Și eu mi-am luat recent primul tuș cremă, dar de la Sleek. Îmi place mult, e mai ușor de folosit decât cel lichid. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine era o adevărată chinuială cu tușul lichid :)) nu știu de ce am așteptat atâta până să-mi iau unul cremă...

      Să-l folosești sănătoasă Delia! :)

      Ștergere
  2. Da, are tentinta sa se usuce... Dar la mine s-a uscat cand sincer nu mai era mai nimic in borcanas, pentru ca il folosisem pe tot (si inca plang dupa el). Cand s-a terminat am luat hotararea sa incerc si alte tusuri crema, daaar am fost dezamagita. Acum ma lupt sa termin ultima achizitie si sa imi cumpar din nou de la elf. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă se usucă spre final nu e mare tragedie, oricum presimt că-l voi termina destul de repejor ;))

      Ștergere
    2. Daca se usuca si vreti sa ii prelungiti viata putin, adaugati o picatura de demachiant bifazic (amestecate bine cele doua faze). Il va ajuta cu uscaciunea din cauza glicerinei :)

      Ștergere
    3. Mulțumim pentru sfat MooNy! :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...