9 iun. 2014

NOTD: Avon Gel Finish - Mauvelous

Probabil că ați aflat până acum de ojele Gel Finish lansate de Avon în catalogul 7.  Aceste oje promit să fie 3 în 1 : bază pentru netezire și protecție, culoare intensă dintr-o singură aplicare și top coat pentru un plus de strălucire și rezistență.
Nu am putut rezista și a trebuit să-mi iau și eu măcar una de probă. Trebuie să recunosc că mi-a fost tare greu să mă limitez doar la una pentru că sunt multe culori foarte frumoase. În final m-am decis să iau Mauvelous, văzusem un swatch la această ojă pe un blog din afară și chiar mă impresionase.



Îmi place foarte mult formula, mi se pare a fi mai cremoasă decât la ojele obișnuite însă se aplică foarte ușor pe unghii. Este suficientă o singură aplicare pentru a obține o culoare uniformă și intensă. 



În ceea ce privește rezistența m-a surprins în mod plăcut, după 6 zile nu a sărit, a rămas pe unghii aproape ca în prima zi (oja nu mai avea același luciu). 
Probail că m-ar fi ținut și mai mult de atât dacă nu-mi ștergeam unghiile.


Avon Gel Finish este după părerea mea o ojă care merită încercată, are o formulă bună, este rezistentă, nu necesită base coat sau top coat și are o gamă variată de culori frumoase.


Voi ați încercat ojele Gel Finish?

12 comentarii:

  1. Si pe mine ma tenteaza foarte tare sa incerc macar una. Suna bine ideea din review-ul tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu un lac Gel Finish nuanta Fabulous. Si mie imi plac foarte mult si cred ca imi voi cumpăra si nuanta ta pentru ca imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fabulous este următoarea pe lista mea, arată minunat mai ales pentru vară :D

      Ștergere
  3. Eh, uite ca am fost sceptica si nu mi-am luat nici una. Dar o sa le dau o sansa si eu . XO P.S : scoate verificarea de la comentarii, cred ca multa lume ar comenta mai des !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce nuanta frumoasa :) eu am incercat un albastru si un visiniu
    te astept si la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E tare frumoasa nuanța.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am cumparat si eu un Gel Finish, nuanta Fabulous. Nu ma asteptam sa fiu atat de multumita, imi place la nebunie. Rezista intr-adevar pe unghii, e de ajuns o singura aplicare, are luciu intens. O recomand :)
    Voiam sa-mi mai cumpar niscaiva nuante, dar nu eram prea hotarata.... Acum sunt, dupa ce-am vazut cum arata pe unghiile tale. Multzam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ești mulțumită de Gel Finish :D... nuanța Fabulous o am și eu, după ce am testat Mauvelous nu m-am putut abține și mi-am mai luat încă două: Fabulous și Parfait Pink...cu siguranță vor urma și alte nuanțe :)) :*

      Ștergere
  7. Hmmmmm.....si in mine a dat febra iar :))))) Abia astept sa-mi vina Mauvelous si Dazzle Pink :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...