23 ian. 2016

Swatch:Glitterati

În postarea de azi vreau să vă prezint o minunăţie de ojă. M-a cucerit de cum am văzut-o în catalogul Avon şi a trebuit să o adaug în colecţie. Glitterati este una din cele 4 nuanţe din gama Magic Effects Liquid Sequins şi cea care m-a atras cel mai mult.



Eu am aplicat două straturi, unul nu mi se pare suficient, poate doar dacă ar fi aplicată peste o altă ojă. Efectul este wow, foarte îndrăzneţ. La lumină acele mici paiete strălucesc foarte frumos. Un aspect care nu mi-a plăcut la această ojă este faptul că se dă jos incredibil de greu, chiar mai greu decât multe alte oje cu glitter pe care le deţin. Aşa că trebuie să vă înarmaţi cu multă răbdare.




Voi aţi încercat vreo nuanţă din această gamă?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...