15 ian. 2016

Review: Șampoanele uscate Batiste

Șampoanele uscate de la Batiste au devenit indispensabile din momentul în care le-am descoperit. Îmi plac foarte mult și sunt chiar salvatoare în momentele când timpul nu este de ajuns să-mi spăl părul însă trebuie să arăt prezentabil.



Când am aflat de campania Batiste a celor de la Buzzstore nu am stat pe gânduri și m-am înscris imediat. Și uite așa am primit pachetul în care se afla un șampon uscat Batiste Cherry, un șampon uscat Batiste XXL Volume de 200 ml, 6 șampoane uscate Batiste XXL Volume mini și 6 cupoane cu o reducere de 25% la oricare șampon uscat Batiste achiziționat în farmaciile Sensiblue.



Mostrele și cupoanele le-am împărțit prietenelor. 



De ce îmi plac atât de mult șampoanele uscate? Ei bine pentru că am un păr extrem de dificil, se îngrașă repede, este cam uscat la vârfuri și este greu de coafat. Ca să nu mai zic că spălatul părului devine prea obositor și durează prea mult (de obicei aplic o mască înainte de a-mi face baie, aștept cam jumătate de oră să-și facă efectul, apoi îmi șamponez părul, îl usuc și în același timp încerc să-l și stilizez). Așadar șamponul uscat mă ajută să am un păr fresh și mai ușor de coafat și în zilele în care ar fi trebuit să-mi spăl părul dar timpul nu mi-a permis sau lenea și-a spus cuvântul ;)).

După cum puteți vedea în prima poza eu am variantele primite spre testare și varianta Original. Am avut și varianta Blush care mi-a plăcut foarte mult, avea un miros dulceag și feminin însă cred că parfumul este destul de puternic și nu ar fi pe placul tuturor. Varianta Cherry m-a dezamăgit un pic în ceea ce privește mirosul, nu are chiar mirosul de cireșe la care mă așteptam, însă își face treaba minunat. 

Dimineața nu este cel mai bun moment pentru mine, mereu mă trezesc târziu și sunt pe fugă așa că nu am prea mult timp ca să mă aranjez. Aproape în fiecare dimineață mă trezesc cu părul lipit de cap și până să descopăr șampoanele uscate petreceam destul de mult timp cu tapatul (care oricum nu-mi rezista prea mult). Șampoanele uscate de la Batiste îmi dau un pic de volum și matifiază părul.

Cel mai mult îmi place să folosesc șamponul uscat seara înainte de culcare când știu că a doua zi părul meu va arăta jalnic. Mi se pare foarte eficient să-l aplic seara, pe timpul nopții șamponul uscat absoarbe sebumul iar dimineața mă trezesc cu un păr împrospătat de parcă ar fi fost spălat cu o zi în urmă.

Mai jos se poate vedea diferența:

Înainte                                                                                      După folosirea șamponului uscat Batiste Cherry

Varianta XXL Volume nu este la fel precum celelalte pe care le-am încercat. Într-adevăr dă mai mult volum părului însă îl și încurcă un pic. Această variantă îmi place să o folosesc doar atunci când coafez părul pentru un eveniment, o petrecere sau o seară mai deosebită, nu îl folosesc la fel de des precum Cherry sau Original. Eu am firul de păr subțire și fin de aceea uneori este imposibil să-l fac să stea așa cum îmi doresc. În astfel de situații XXL Volume mă ajută foarte mult, pe lângă volum îmi și texturează părul iar coafura rezistă, nu se mai pleoștește si nici nu-mi mai ies șuvițe rebele.



Acum că m-am reapucat de sală am întotdeauna și un șampon uscat în geanta de fitness. Îmi place să-l folosesc după antrenamente. 



Voi ați încercat șampoanele uscate Batiste? Cum vi se par și care este preferatul vostru?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...