4 dec. 2015

Chambray Blues

În postarea de azi vin cu un one brand makeup. Pentru machiajul acesta am folosit produse Avon. Oricât de mult mi-ar plăcea și alte branduri, Avon va rămâne brand-ul meu de suflet. Primele cosmetice și parfumuri pe care le-am deținut au fost de la Avon. Îmi amintesc și acum cu cât entuziasm răsfoiam cataloagele când eram în școala generală și miroseam paginile (erau fascinante paginile parfumate).









Produsele folosite:

  • Baza pentru fardul de ploape
  • Paleta Luxe Chambray Blues
  • Creion contur gel pentru ochi Black
  • Mascara Big&False Lash Black
  • Fond de ten Ideal Flawless Nude
  • Corector lichid Calming Effects Fair
  • Pudră compactă Extralasting Translucent
  • Perle Bronzante Avon Glow
  • Fard de obraz iluminator Clasic Aura
  • Creion contur pentru buze Coral Desire
  • Ruj Luxe High Style Coral
Mai jos vă las cu swatch-urile paletei Chambray Blues. Nuanțele sunt decent pigmentate, îmi plac în mod deosebit nuanțele de maro. Prima dată când am văzut nuanța aceea bleu mă gândeam cum aș putea să o port însă m-am speriat degeaba pentru că pe ploape se vede mai degrabă ca un gri deschis.





Voi ce părere aveți despre produsele Avon? Care sunt preferatele voastre?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...