7 oct. 2015

Teal in the Autumn





Deși vara este anotimpul meu preferat de data aceasta mă bucur că a trecut, nu mai suportam căldurile infernale. Parcă nicio vară până acum nu am resimțit-o astfel. Acum că vremea s-a răcorit îmi este mai mare dragul să mă machiez fără teama că mi se va topi machiajul de pe față :))



De obicei optez pentru machiaje în nuanțe neutre dar când și când îmi place să mai experimentez. De data aceasta am ales să pun în colțul extern al ploapei nuanța Orbit din paleta Ultra Mattes Darks de la Sleek și îmi place rezultatul.







Produse folosite:


  • Bază pentru fardul de ploape de la Avon
  • Paleta Ultra Mattes V2 Darks de la Sleek 
  • Contur lichid pentru ochi Super Extend Precise de la Avon
  • Mascara L'Oreal Paris Telescopic
  • Baza de machiaj Prime and Fine Anti-Red de la Catrice
  • Fond de ten Extralasting de la Avon în nuanța Ivory
  • Pudră compactă Extralasting de la Avon 
  • Corector iluminator Luxe de la Avon în nuanța Fair
  • Perle iluminatoare de la Avon
  • Rujul Luxe în nuanța Nude Slip (prima poză) și rujul Ultra Color Absolute în nuanța Tea Rose ambele de la Avon






  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...