4 oct. 2015

Swatch: Paleta Sleek Ultra Mattes V2 Darks



Această paletă mi-o doream de mult timp dar niciodată nu reușeam să plasez o comandă pe unul din site-urile unde o puteam găsi. Însă în momentul în care am aflat că se găsesc produse Sleek și în magazinele Kendra am dat fuguța să văd bunătățile.






 Mult timp am avut o obsesie pentru fardurile mate (de fapt încă o am) așa că o astfel de paletă nu avea cum să-mi lipsească. Prețul mi se pare unul bun (47 lei în Kendra) pentru 12 nuanțe pigmentate. Este adevărat sunt un pic cam prăfoase (e de preferat să începeți cu machiajul ochilor și apoi treceți la machiajul feței pentru că șansele să vă treziți cu fardul pe obraji sunt destul de mari), dar am să iert acest aspect având în vedere pigmentația bună.



Deși paleta are multe nuanțe colorate cel mai des le folosesc pe cele neutre pentru a crea machiaje naturale de zi.
Cu siguranță voi mai achiziționa și alte palete Sleek. Următoarea pe listă este paleta Storm.


Voi aveți palete Sleek? Cum vi se par?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...