3 apr. 2017

TBR Aprilie și Mai




     De la sfârșitul anului trecut și până acum mi-am cumpărat o tonă de cărți, pur și simplu nu am reușit să mă opresc. Mi-am propus să acord ceva timp și cititului pentru că înainte era o activitate foarte plăcută pentru mine însă de vreo cinci ani încoace din diverse motive nu am reușit să mai găsesc timpul necesar pentru a citi. 
  M-au motivat foarte mult și booktuberii români pe care îi urmăresc și care îmi fac efectiv poftă de citit. Așadar dacă sunteți într-un impas în ceea ce privește cititul vă recomand să urmăriți și voi booktuberi precum: Irina Citește,Vanilla Moon Books, Daniel Afloarei, The Hearabouts, Twisted1717 sau Secretele Cărților.



   Din muntele de cărți noi pe care le-am luat în ultimul timp sunt câteva pe care vreau să le citesc în mod special în următoarele două luni.

   Străzi întunecate vol. 1 și vol. 2 - deja am citit Moarte de mâna Dahliei de Charlaine Harris din primul volum din această antologie și mi-a plăcut foarte mult așadar vreau să continui și cu celelalte povestiri.



     Încă nu am citit nimic de Rodica Ojoc-Brașoveanu dar am auzit atât de des că sunt foarte faine cărțile ei și din cele 3 titluri pe care le dețin am zis să încep cu Plan Diabolic.



    O altă carte despre care am auzit multe (și bune și rele) este Mincinoșii de E. Lockhart. Vreau să văd dacă va fi sau nu pe gustul meu având în vedere părerile diferite.




     Pentru că îmi place genul fantasy și nu doar cel young adult vreau să citesc prima parte din seria Witcher - Ultima Dorință. Dacă îmi va plăcea cu siguranță voi achiziționa și partea a doua.





     O autoare care mi-a atras atenția este Lavinia Călina. Pe lângă romanul Zona Zero mai am și seria Neamul Corbilor și urmează să achiziționez și seria Ultimul Avanpost. Deja m-am apucat de Zona Zero și până acum îmi place foarte mult.





     Tocmai ce am terminat Dolores Claiborne și mi-a plăcut mult astfel mi s-a deschis apetitul pentru Stephen King. Următorul roman scris de acest celebru autor pe care vreau să-l citesc este Blaze.





     De Gillian Flynn am auzit odată cu apariția filmului Fata Dispărută. Mi-a plăcut foarte mult povestea filmului și atunci când am aflat că are la bază un roman mi l-am și achiziționat cu prima ocazie. Însă nu l-am citit încă pentru că filmul este prea proaspăt în mintea mea și sincer îmi pare rău că am văzut filmul înainte de a citi cartea. Între timp mi-am luat și acest roman Obiecte ascuțite despre care am auzit lucruri bune și abia aștept să-l citesc. 





     Doamna din lac de Raymond Chandler este cea mai nouă achiziție și o aveam de ceva timp pe wishlist. Acum că o am vreau să o citesc cât de curând. Îmi plac romanele polițiste și sunt curioasă să văd ce stil are acest autor.



     Și ultima carte de pe lista mea pentru următoarele două luni este Pecetea Morții de Veronica Roth. Nu am citit încă seria Divergent (am văzut doar filmele și nu pot să zic că m-au impresionat) însă descrierea acestei cărți m-a făcut curioasă de universul pe care îl creează autoarea în acest roman.



   Cam acestea sunt titlurile pe care vreau să le citesc în perioada ce urmează.


Voi ce plănuiți să citiți în următoare perioadă?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...