23 apr. 2017

Schauma Nature Moments - inspirație din natură

Noua gamă Schauma Nature Moments de la Schwarzkopf a fost lansată de curând și este o dovadă clară că natura este un izvor nemărginit din care ne putem inspira atât în ceea ce privește produsele de îngrijire cât și alte planuri ale existenței noastre. Însă astăzi ne vom rezuma doar la produsele de îngrijire a părului.

Această gamă conține 4  șampoane și 3  balsamuri pentru a întâmpina nevoile specifice ale fiecărui tip de păr.




Șamponul Schauma Nature Moments Provence Herbs & Lavender este creat pentru părul lipsit de volum și cu firul subțire. Acesta este și șamponul pe care l-am primit spre testare.

Șamponul și balsamul Schauma Nature Moments Honey Elixir & Barbary Fig Oil sunt concepute pentru părul uscat și fragil. 

Șamponul și balsamul Schauma Nature Moments Succulent Raspberry & Sunflower Oil sunt alegerea perfectă pentru părul deteriorat și vopsit.

Șampoul și balsamul Schauma Nature Moments Mediterranean Olive Oil & Aloe Vera sunt minunate dacă aveți părul deteriorat cu vârfuri despicate.

Așadar gama este variată și acoperă probleme uzuale pe care le întâmpinăm cu părul nostru.



Când am văzut că am fost selectată pentru a participa la această campanie BuzzStore am foast foarte entuziasmată să încerc un șampon nou. Eu folosesc cel mai des șampoane pentru volum având în vedere că părul meu duce lipsă de așa ceva, am și firele subțiri și în rarele momente când folosesc șampoane care vizează, spre exemplu părul vopsit  nu sunt așa mulțumită de rezultat chiar dacă vopseaua rezistă mai mult timp. Mereu mă întorc la un șampon pentru volum.


Kit-ul Schauma Nature Moments pe care l-am primit spre testare conține: 2 șampoane pentru volum Schauma Nature Moments Provence Herbs & Lavender (această gamă nu are și un balsam), 1 Ghid Buzz, 6 broșuri, 5 săculeți cu lavandă și o lumânare parfumată. Săculeții cu lavandă au fost foarte apreciați atunci când i-am împărțit prietenelor.





De când am primit șamponul îl folosesc exclusiv și mă declar mulțumită. Cu siguranță îl voi achiziționa când îl voi termina. 
În ceea ce privește volumul nu pot să zic că este ceva extraordinar, mi se pare că oferă volum precum oricare alt șampon pe care l-am mai testat până acum. Imedit după baie părul se coafează frumos însă menționez că folosesc la fiecare spălare fie un balsam și fie o mască pentru păr deoarece la vârfuri părul meu are tendința să fie uscat. Îmi pare rău că această gamă nu are și un balsam.
Șamponul miroase extrem de bine, ușor dulceag a lavandă și este pentru mine foarte relaxant.




Un lucru la care nu mă așteptam de la acest șampon a fost faptul că a reușit să mă  scape de mâncărimi de când îl folosesc. Cred că am un scalp mai sensibil și mă mai trezeam că am ceva mâncărimi când și când, însă am remarcat că am scăpat de tot de acest inconvenient folosind acest șampon.




Voi sunteți curioși să testați noua gamă Schauma Nature Monents?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...