1 mai 2017

Săpunul - cremă lichid Dove

De câțiva ani eu am cam renunțat la săpunuri solide și am trecut pe cele lichide. Când foloseam săpunuri solide cel mai des cumpăram un săpun Dove. Îmi plăcea mirosul foarte mult și felul cum îmi lăsa mâinile. 

Gama de săpunuri- cremă lichide Dove cuprinde: 
-Săpunul - cremă lichid Dove Original
- Săpunul - cremă lichid Dove Fresh Touch
- Săpunul - cremă lichid Dove Purely Pampering Shea Butter with Warm Vanilla
- Săpunul - cremă lichid Dove Fine Silk.




Un săpun care nu usucă mâinile este o binecuvântare pentru mine pentru că am o tendință aproape bolnăvicioasă de a-mi spăla mâinile foarte des. Iar unele săpunuri pur și simplu îmi lasă mâinile scoarță dacă nu folosesc și o cremă hidratantă după fiecare spălare. Nu este și cazul săpunurilor Dove fie ele lichide sau solide. Desigur nu renunț complet la crema de mâini însă simt nevoia să o folosesc mai rar.



Cei de la BuzzStore mi-au dat ocazia să testez Săpunul - cremă lichid Dove Original. Are un miros cremos și foarte plăcut care se menține un timp mai îndelungat pe piele și este un miros specific Dove aș zice. Eu mi-am mai achiziționat și Săpunul - cremă lichid Dove Fresh Touch și Săpunul - cremă lichid Dove Purely Pampering Shea Butter with Warm Vanilla. Singura diferență între acestea este mirosul, în rest au aceleași calități. Cel Fresh Touch are un miros proaspăt de castravete și ceai verde iar cel Purely Pampering Shea Butter with Warm Vanilla este dulceag la miros.


Eu sunt fană Dove de mult timp, în special datorită gelurilor de duș pe care le ador mai ales pe timpul iernii. Acum nu-mi va lipsi din baie nici Săpunul - cremă lichid.



Voi ați încercat vreunul dintre Săpunurile-cremă lichide Dove?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...