30 mar. 2017

Ojele The ONE Longwear de la Oriflame - 3 nuanțe noi

     În colecția mea destul de vastă de oje (cu siguranță mai multe decât aș avea vreodată nevoie) am mai adăugat 3 nuanțe noi din colecția de oje The ONE Longwear de la Oriflame.

    Colecția de oje de la Oriflame s-a mărit cu încă 10 nuanțe și cu greu m-am limitat doar la 3. Eu mai am alte 3 nuanțe din această colecție care îmi plac foarte mult.

    Aceste oje îmi rezistă foarte mult pe unghii chiar și mai bine de 7 zile (cu foarte mici retușuri). Un alt lucru pe care îl ador este pensula care face aplicarea ojei mult mai ușoară (mai ales că eu sunt destul de stângace atunci când îmi fac unghiile). Pensula este plată și are o formă rotunjită iar șansele să dai pe lângă sunt destul de mici.

    Nuanțele pe care mi le-am luat sunt: Hypnotic Lilac, Spring Grape și Grey Moss.




      Prima care mi-a atras atenția a fost nuanța Hypnotic Lilac, o nuanță pe care nu o mai dețin în colecția mea. Este un gri cu reflexii mov și ceva sclipici foarte fin. Se vede minunat pe unghii. Eu personal sunt o mare fană a ojelor cu scipici și sidefate, după părerea mea se aplică mai ușor, se usucă mai repede și rezistă mai bine decât cele mate sau lucioase.

      Spring Grape este o nuanță de mov închis clasic, nimic deosebit din punctul meu de vedere însă am achiziționat-o pentru că nu am o astfel de nuanță în colecție.

      Grey Moss este fix genul meu de nuanță petru unghii. Este un gri-verzui foarte fain și perfect pentru primăvară. Mi se pare că seamănă cu nuanța Round and round the garden de la Rimmel 60 Seconds (care by the way este o nuanță all time favourite pentru mine).


     Mai dețin alte patru nuanțe din gama The One Longwear și anume: Rose Diamonds, Amethyst Rock, Glimmering Pine și Blue Mirage. Presimt că voi mai achiziționa și alte nuanțe pentru că sunt foarte mulțumită de aceste oje.



Voi aveți oje de la Oriflame din această gamă?
Care este nuanța voastră preferată?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...