27 mar. 2017

Motive pentru a zâmbi - Zig Ziglar







Editură: Curtea Veche
Colecție: Cărţi Cheie
Titlu original: Something to Smile About
Traducător: Andreea Rosemarie Lutic
Anul apariției: 2013
Număr pagini: 232
Format: 13,10 × 20,00 cm
Gen: Lectură Motivațională

                                                              Ratingul meu: ⭐⭐⭐





    Motive pentru a zâmbi: Încurajări și inspirație pentru călătoria pe valurile vieții de Zig Ziglar este o lectură foarte ușoară și plăcută. Când mi-am cumpărat-o mă așteptam la altceva, cu siguranță la ceva mai mult decât ceea ce a oferit. Nu mi-a displăcut cartea dar nici nu s-a ridicat la nivelul așteptările mele. Este prima carte pe care o citesc scrisă de Zig Ziglar.

   Această carte are 102 capitole, fiecare cu câte o povestioară pe o anumită temă. Aceste povestioare sunt redate din experiența autorului sau a altor oameni de succes. Capitolele sunt foarte scurte, de 2-3 pagini fiecare.

  Cartea face parte din genul lecturilor motivaționale și pot să zic că într-adevăr m-a motivat din anumite puncte de vedere. Autorul nu vine cu ceva inedit, nou însă mi-a adus aminte de anumite lucruri pe care le cam pierdusem din vedere.





   Recomand să citiți din această carte câte un capitol sau două zilnic, eventual dimineața pentru a vă începe ziua pe o notă optimistă. Inițial am încercat să o citestc cap coadă dintr-o lovitură dar mi se pare că se cam pierde din farmec și devine un pic cam plictisitoare.



     Am destul de multe citate preferate din această carte, după cum se vede și din poze am pus multe bilețele să marchez acele citate care mi-au plăcut și la care vreau să revin. Cred că acesta este și motivul pentru care i-am dat 3 ✩ pe Goodreads pentru că inițial vroiam să-i dau doar 2 ✩. Mai jos vă las câteva dintre ele:


”În vremuri bune, prietenii ne cunosc. În vremuri grele, noi îi cunoaștem pe ei.„

”Viața este într-adevăr ca o piatră de moară, pentru că fie te va măcina, fie te va șlefui.”

”Lucrurile mărețe se obțin încet. Dar nu poți obține nimic dacă stai nemișcat.”

”Fiecare poartă în el semințele măreției. Responsabilitatea părinților și a liderilor este să hrănească și să cultive aceste semințe.”



Vouă vă plac lecturile motivaționale?
Ce îmi recomandați să mai citesc din acest gen?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...