25 oct. 2016

6 Rujuri pentru această toamnă

        Toamna este cu siguranță anotimpul meu preferat în ceea ce privește makeup-ul. Simt că pot experimenta lejer tot felul de look-uri, spre deosebire de anotimpul cald când adopt un makeup mai light. De asemenea îmi place foarte mult și paleta de culori pe care o oferă toamna, este cozy și liniștitoare dar în același tip îndrăzneață.

        Azi vă voi arăta 6 rujuri preferate pentru această toamnă. Toate au prețuri accesibile și mi se par nuanțe ușor de purtat la orice ocazie.



         Prima nuanță este un nude foarte frumos de la Oriflame din gama Giordani Gold Iconic Matte - ”Nude Rose”. Nu vă așteptați să fie un ruj ultra mat însă nu este nici lucios. Este comfortabil pe buze și rezistă binișor. Prețul variază în funcție de catalog și este între 28 - 40 lei.


        Următoarele două sunt de la Wet n Wild. Nuanțele sunt cu adevărat tomnatice și le aveam de ceva timp pe wishlistul meu, noroc că acum se găsesc produse Wet n Wild în magazinele Kendra și Debenhams. Nuanțele sunt ”Cinnamon Spice” și ”Ravin' Rasin”. Rujurile sunt mate și au o formulă ceva mai uscată aș spune eu dar în ciuda acesui fapt mi se par destul de confortabile pe buze. Prețul dacă am reținut bine este 14 lei. 





         Rujul lichid de la Nyx din gama Lingerie m-a cucerit de cum l-am swatch-uit în magazin. Nuanța ”Exotic” este perfectă de zi cu zi pentru mine. Rezistența este bună după părerea mea, jumătate de zi nu am probleme decât dacă mănânc ceva uleios. Fiind un ruj lichid mat usucă un pic buzele așa că dacă doriți să-l folosiți des trebuie să aveți grijă să vă exfoliați și să vă hidratați bine buzele. Prețul este 34 lei.


            Rujul lichid de la Aura a fost o surpriză plăcută. Acest brand se găsește doar în DM Drogerie Markt și neștiind nimic despre produsele lor am fost mult timp reticentă. Însă mi-am făcut curaj și am luat câteva produse care până acum nu m-au dezamăgit. Printre acele produse este și acest ruj lichid Absolute Matte în nuanța 611 ”Time for Selfie”. Această nuanță este una ceva mai vioaie. Îmi place că este ușor de purtat, rezistă bine și chiar și atunci când mănânc buzele rămân pătate, așadar nu dispare complet culoarea. Prețul este în jur de 20 și ceva lei.
          Și ultimul ruj este de la Avon dintr-o gamă mai nouă și anume Perfectly Matte. Nuanța este ”Berry Blast” - preferata mea dintre toate nuanțele din această gamă. Rujul este extrem de confortabil. Are o rezistență decentă și o textură neașteptat de cremoasă pentru un ruj mat. Prețul variază în funcție de ofertele din catalog dar de obicei poate fi găsit la 16-18 lei. 


Vă tentează vreo nuanță prezentată? Voi ce preferați să purtați toamna pe buze?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...