27 mar. 2016

Ciocolata care nu îngrașă: Paleta Chocolate Bar de la Too Faced

Îmi doream atât de mult această paletă încă de când s-a lansat și am văzut-o în acțiune la câțiva youtuberi din afară. Anul trecut de ziua mea am primit cadou minunăția asta de la prietena mea dragă, Andreea. Nu mai spun că am pus-o la treabă de îndată ce am ajuns cu ea acasă.

Legătura dintre femei și ciocolată este cu siguranță una strânsă și specială, iar cei de la Too Faced au știut cum să profite de asta. Ce femeie poate rezista unor astfel de farduri care pe lângă faptul că se prezintă sub formă de ciocolată mai și miros delicios (și are 0 calorii).





Paleta Chocolate Bar are 16 nuanțe (mate și satinate) care pot fi folosite atât în machiajele de zi cât și în cele de seară. Fardurile au în componență cacao și miros a ciocolată caldă după părerea mea. Acestea vin într-o carcasă de metal sub formă de tabletă de ciocolată, nu este cel mai sleek ambalaj dar mi se pare rezistent (un lucru util pentru persoanele mai stângace așa ca mine). De asemenea carcasa are și o oglindă suficient de mare.



Majoritatea culorilor sunt foarte faine, pigmentate și se blenduiesc ușor însă am și unele dezamăgiri. Prima ar fi Strawberry Bob Bon care pe lângă faptul că nu este chiar genul meu de roz, nu mi se pare nici cine știe ce ca pigmentație.
Cele mai bune nunațe din paletă ca pigmentație și textură mi se par: Gilded Ganache, White Chocolate, Milk Chocolate, Marzipan, Amaretto, Hazelnut, Creme Brulee, Haute Chocolate și Champagne Truffle. Aceste nuanțe au o pigmentație foarte bună și sunt buttery, au o textură cremoasă și se lucrează foarte ușor cu ele. În schimb Black Forrest Truffle, Triple Fudge, Semi-Sweet și Cherry Cordial mi s-au părut cam uscate ca texură și semi-opace. Salted Caramel este o nuanță pigmentată însă cam prăfoasă iar Candied Violet arată fabulos în paletă însă dezamăgește atunci când este aplictă pe ploapă, nu este așa de pigmentată și nici nu mi se pare a fi buildable.






Paleta Too Faced Chocolate Bar se poate găsi în magazinele Sephora sau online pe sephora.ro la prețul de 201 lei. După cum vedeți prețul nu este chiar cel mai prietenos cu portofelul nostru însă pentru cele pasionate de makeup mi se pare o paletă de colecție. De asemenea cred că este  potrivită chiar și pentru persoanele care nu își doresc un arsenal întreg de farduri ci doar câteva prin care să realizeze o varietate de look-uri. Paleta mi se pare destul de versatilă așa că va fi utilă pentru orice ocazie.



Voi aveți această paletă? Cum vi se pare? Este o investiție bună?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...