17 mai 2014

NOTD: Oja Medusa Isabella

    În haul-ul din postarea trecută v-am arătat și oja Medusa Isabella (nuanța 103). Această ojă am găsit-o din întâmplare la raionul de cosmetice din Auchan. Era pusă undeva printr-un colțișor și cu siguranță mi-ar fi scăpat dacă nu eram atentă. Mi-a plăcut foarte mult culoarea, un burgundy pe care mi-l doream de ceva vreme.

   Prețul de numai 2,90 lei a fost o surpriză plăcută, până și doamna de la casă s-a mirat ;)) Vine într-o cantitate generoasă de 11 ml. Oja este foarte pigmentată, un singur strat fiind suficient (eu însă am aplicat două straturi pentru o culoare mai intensă) și se aplică foarte ușor. Singurul minus al acestei oje este rezistența, pe unghiile mele a rezistat doar 3 zile (am testat-o fără top coat).



Voi ați încercat oje de la această firmă?

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa nuanta :) Eu am o oja de la ei, dar inca nu am incercat-o (e primita).
    Eu zic ca daca tine trei zile, e chiar mai mult decat suficient pentru pretul ei!
    Sa o porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...